https://ebonyshop.hu – hatályos ettől a naptól: 2022-11-18
Kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbi szerződést, és csak abban az esetben adjon le rendelést, ha annak minden pontjával egyetért.
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazza a Fekete Anikó EV. (1145 Bp., Columbus utca 65/A 2/4., adószám: 66544652-1-42), mint szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldal (webáruház és weboldal) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
A szolgáltató neve: Fekete Anikó EV.
A szolgáltató székhelye: 1145 Bp., Columbus utca 65/A 2/4.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: kapcsolat@ebonyshop.hu
Nyilvántartási szám: 35858208
Adószám: 66544652-1-42
Telefonszám: +36 20 382 1211
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai:
Név: NETHELY KFT.
Székhely: 1115 Budapest, Halmi utca 29.
Elérhetőség: +36 1 800 1500
Weboldal: https://www.nethely.hu/
2.1 Az alábbiakban részletezett Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) kizárólag az egymással kölcsönös szerződésben álló felekre vonatkozik. Egyrészről a ebonyshop.hu honlap használóira, (a továbbiakban „Felhasználó”-ként szerepel), másrészről a Fekete Anikó E.V. kereskedelmi cégre, mint szolgáltatóra. Kizárólag az itt említett Általános Szerződési Feltételek érvényesek és minden más feltétel helyébe lépnek, kivéve előzetesen bejelentett, vagy írott módosítás esetén.
2.2.A Szolgáltatónak jogában áll esetenként az alábbi ÁSZF-t módosítani, így minden vásárlás előtt újra el kell olvasni és elfogadni a ebonysjop.hu honlap általános szerződési feltételeit. Ezek a módosítások az interneten való megjelenés pillanatától érvényesek és nem alkalmazhatóak a korábban megkötött szerződésekre. A honlapon leadott minden rendelésre a leadásának dátumán érvényben lévő ÁSZF érvényes. Érvényesített rendelés esetén a Vevő az itt elolvasott feltételeket feltétel nélkül elfogadja. A Vevő az ÁSZF-t a vásárláskor elfogadja, e beleegyezés nélkül a vásárlás nem lehetséges az ebonyshop.hu weboldalon.
2.3. Az ebonyshop.hu oldal teljes tartalmát szerzői jogok védik. Megjeleníthetők a számítógép, mobiltelefon, táblagép képernyőjén, de nem tárolhatók semmilyen tárolóeszközön (szerver, hálózati hely stb.). Személyes (nem kereskedelmi) használatra a tartalmak felhasználhatók, megjeleníthetők és megoszthatók a forrás megjelölésével (ebonyshop.hu). Kereskedelmi célra nem használhatóak Fekete Anikó E.V. írásos engedélye nélkül.
2.4. A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
A személyes adatok:
A személyes adatok kezeléséről szóló Adatkezelési tájékoztatónk ITT érhető el.
Üzleti tevékenysége során a Szolgáltató személyes adatokat kezel, amelynél a következő adatkezelési alapelveket tartja be.
A személyes adatok:
A személyes adatok kezeléséről szóló Adatkezelési tájékoztatónk ITT érhető el.
A ebonyshop.hu weboldalon található az online vásárlásra alkalmas webshop.
4.1. A ebonyshop.hu webshopban megvásárolható termékek jelenleg csak online vásárolhatók meg a Szolgáltatón keresztül. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékről képet, fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek színei eltérhetnek a valóságostól.
4.2. A webshopban feltüntetett termékekre és szolgáltatási díjakra (kiszállítás) vonatkozó árak bruttó árak, azaz tartalmazzák az ÁFÁ-t. A termékek adatlapján szereplő árak nem tartalmazzák a csomagolás és kiszállítás díját, a kiszállításra vonatkozóan külön díjszabás érvényes.
4.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról és egyéb részleteiről.
5. Rendelés menete
5.1. A „Termékek” menüben található az aktuális temékválaszték, ahol a „Részletek” gombra, vagy a fotóra kattintva olvashat részletesen az termékről.
5.2. A termék megvásárlásához helyezze be a kosárba a kiválasztott terméket, termékcsomagot, ezt a „Kosárba” gomb megnyomásával lehet megtenni. Ha valamelyik termékből többet is szeretne megvásárolni, akkor a + jellel állíthatja be a kívánt mennyiséget. A darabszám később is változtatható a „Kosár”-ban, a + és – jelek segítségével, a megrendelés feladása előtt.
5.3. Ha befejezte a termékek kiválogatását, és a virtuális kosarában van, amit meg szeretne vásárolni, akkor lépjen be a „Kosár megtekintése” gombra kattintva oda, és nézze át, hogy mi(ke)t választott ki, és milyen fogyasztói áron (az árak bruttó, azaz ÁFÁ-s árak). Ahogy jeleztük, itt, a kosárban van még lehetőség a módosításra: darabszámot lehet beállítani, elvenni vagy hozzátenni.
Ha mindent rendben talált, akkor kattintson a „Megrendelés” gombra. Ott megtalálja a vásárlás menetének röviden leírt lépéseit, a kosárban található termékeket (a termékek összesített bruttó ára itt még nem tartalmazza a szállítás költségét), és a kitöltendő „Vevő adatok” részt. A vásárláshoz nem szükséges előre regisztrálni.
5.4. A szállítási és fizetési adatok megadása a megrendelés teljesítéséhez (azaz a számlázáshoz és a kiszállításhoz) szükségesek. Telefonszámként egy mobil számot kell megadni, mivel a futárszolgálatnak a kiszállítás teljesítéséhez nem megfelelő a vonalas szám (SMS-t küldenek, illetve, ha nem találják a megadott címen a vevőt, akkor ezen tudnak egyeztetni egy másik időpontot, esetleg helyszínt). Továbbá, ennél a lépésnél lehet kiválasztani, hogy milyen módon szállítsuk ki a csomagot.
Jelenleg háromféle szállítási módból lehet választani:
Személyes átvétel: a webáruházunkban a megrendelt termékeket budapesti átvételi pontunkon, hétköznapon is át lehet venni, előre egyeztetett időpontban. Átvevőhely: 1145 Budapest, Columbus utca 65/A2/4. Időpontegyeztetés: info@ebonyshop.hu vagy messenger
Szállítás Futárszolgálattal
A csomagküldéses szállítási mód a választható csomagküldő partnereink szolgáltatásán keresztül történik.
Házhozszállítás esetén megadható a számlázási címtől eltérő hely és név. Ha nem tölti ki a vevő a „szállítási cím” részt, akkor a számlázási címként megadott helyre viszi a futár a csomagot, házhozszállítási mód esetén.
A szállítási díjak és szállítási mód (a táblázatban szereplő szállítási díjak tájékoztató jellegűek, a pontos szállítási költséget megrendeléskor automatikusan számolja a rendszerünk).
5.5. Ha minden adatot kitöltött és mindent rendben talált, akkor olvassa el és fogadja el a kis négyzet ikonba kattintással az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános Szerződési Feltételeket. Ekkor a megrendelés végösszege már tartalmazza a csomagolás és kiszállítás díját is. Ezután következik a rendelés jóváhagyása és elküldése a „Megrendelés véglegesítés” vagy a ” fizetés” gombra kattintva, attól függően, milyen kiszállítási módot választott.
5.6. Ha a kiszállítási módok közül előre fizetéssel történő szállítást kért, akkor a megrendelés elküldésével átkerül az választott szolgáltató fizetési oldalára, ahol ki lehet kifizetni a megrendelést.
5.7. A megrendelés befejezése, véglegesítése után (maximum 1 órán belül) automata visszaigazolást kap tőlünk emailben, amely nem minősül a megrendelés elfogadásának, csak a megrendelés feladásának tényét erősíti meg. Amennyiben nem kap tőlünk, visszaigazoló e-mailt a megrendelés befejezése, véglegesítése után (maximum 1 órán belül), akkor a megrendelés (és kifizetés) sikertelen volt. Ekkor elállhat a megrendeléstől, vagy újra végig kell menni a megrendelés lépésein.
A megrendeléseket 48 órán belül dolgozzuk fel, erről másodízben visszaigazoló emailt küldünk, amennyiben megrendelés elküldése és a kifizetés is sikeresen megtörtént (ha ezt választotta). A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő véglegesnek, ha a Szolgáltató által a Felhasználóhoz megérkezik a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolás. Ezektől a szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre a rendelés idején, valamint ezt meghaladóan is a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el a termék megrendelését. Az ajánlat visszautasításáról Szolgáltató a jelen bekezdésben hivatkozott 48 órás időtartamon belül nyilatkozhat. A megrendelés visszautasítása esetén a szerződés – a visszautasítással érintett részben – nem jön létre.
Ezután a megrendelt termékeket összecsomagoljuk, és eljuttatjuk a futárcégnek, illetve a kiválasztott csomagautomatába. Legközelebb már tőlük, azaz a kiszállító cégtől kap e-mailt vagy a futáros kiszállítás napjáról, vagy arról, hogy a megrendelése felvehető a kiválasztott csomagautomatából. Ha az utánvétes opciót választotta, akkor a csomag átvételekor, a futárnak kell kifizetni a megrendelést, a csomag átvételekor.
5.8. Vevő a rendelését a visszaigazolt leadás napján, 24 órán belül módosíthatja és/vagy mondhatja le. Ehhez kérjük, írjon egy e-mailt a kapcsolat@ebonyshop.hu e-mail címre, és tüntesse fel a megrendelés számát, vagy a megrendelő nevét. Törekszünk a rendelések lehető leggyorsabb teljesítésére, ezért érdemes minket mielőbb értesíteni az esetleges változásokról. Miután egy csomag már elhagyta a raktárunkat, nem áll módunkban a rendelés módosítását vagy lemondását elfogadni.
6.1. A honlapon feltüntetett eladási árak Forintban vannak megadva, és tartalmazzák az általános forgalmi adót, viszont szállítási/fizetési költség nélkül értendők. Az esetleges szállítási/fizetési költségek a Vevőt terhelik és a rendelés végén a számlázáskor a kiválasztott termékek többlet költségeként szerepelnek.
6.2. Az árváltoztatást jogát fenntartjuk, rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a rendelés pillanatában a honlapon szerepel, ez kerül a megrendelési listára, amely a számlázás alapját is képezi.
6.3. A kedvezményes ajánlatok (ár akciók, akciós ajánlatok) korlátozott ideig érvényesek vagy az akciós készlet erejéig tartanak. Ha a rendelése az akciós időszak után érkezik be, vagy a termék nincs már készleten, a rendelt termékek feladása előtt a vevő értesítést kap. Az akciós termékek árának visszatérítése később is az akciós áron történik.
A ebonyshop.hu weboldalon leadott megrendelések kifizetésére többféle fizetési módot kínálunk:
7.1. Fizetés banki átutalással: megrendelés után, a megadott e-mail címedre elküldjük az átutalás elvégzéséhez szükséges információkat. A fizetést a megrendelés kiállításától számított 3 napon belül lehet megtenni, ennek hiányában a megrendelés törlésre kerül. A termékeket az utalás beérkezése után küldjük el.
Név: Fekete Anikó E.V.
Gránit Bank bankszámlaszám: 12100011-17907497
7.2 Átvevőpontunkon történő személyes átvétel esetén készpénzes és bankkártyás fizetés is lehetséges (elfogadjuk a Visa, Visa Electron, Maestro és MasterCard bankkártyákat).
7.3 Fizetés a csomag átvételekor (utánvét): a Vevő (illetve a címzettként megadott személy) a csomag átvételekor fizeti ki a megrendelt termék(ek) + a fentiekben megjelölt szállítási díjak együttes összegét a futár kezéhez készpénzben. Ezt a fizetési módot csak házhozszállításnál lehet választani.
7.4. Online kifizetés a megrendelés leadásakor: ekkor, a megrendelés véglegesítése után a ebonyshop.hu weboldalról a választott fizetési szolgáltató biztonságos oldalára megy automatikusan a vevő, ahol lehetőség a megrendelés kifizetésére. A sikeres kifizetés tényéről a fizetési szolgáltató is küld értesítést a vevőnek. Ennél a kifizetési módnál a Szolgáltató csak abban az esetben kap értesítést a megrendelés tényéről, ha azt sikeresen kifizette a vevő. Ha a kifizetés nem volt sikeres, akkor a vevő újra megpróbálkozhat az on-line fizetéssel, vagy megrendelését módosíthatja más kifizetési mód választásával. A fizetési szolgáltatók részletes fizetési tájékoztatója a bankkártyás online kifizetési módról linkekre kattintva megtalálhatóak, javasoljuk, hogy ezt mindenképpen olvassa el, ha ezt a kifizetési módot választja.
Fizetés PayPal-on keresztül a rendelés leadásakor.
Fizetés Barion-on keresztül a rendelés leadásakor.
Példa: „Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”
OTP SimplePay online kártyás fizetés.
8.1 Megrendelését a termék raktáron való rendelkezésre állásának megfelelően teljesítjük. 48 órán belül dolgozzuk fel a megrendeléseket, ami azt jelenti, hogy összecsomagoljuk, és eljuttatjuk a futárcégnek, illetve a kiválasztott csomagautomatába, vagy előkészítjük személyes átvételre.
8.2. Ha egy termék átmenetileg elfogyott lehetőség van, email cím megadásával értesítést kérni. Ez esetben, értesítést küldünk az érdeklődő vásárlónak, ha a termék újra elérhető.
Ha a termék véglegesen elfogyott, akkor az a honlapról töröljük.
Előfordulhat, hogy adott pillanatban, a leadott megrendelések alapján éppen kifogy egy termék, bár a honlapon még rendelhető. Ilyenkor e-mailben felvesszük a kapcsolatot a vevővel, és egyeztetjük a termék várható rendelkezésre állási idejét, és így mérlegelhető, hogy a megrendelés teljesítését megvárja, vagy inkább lemondja a vevő. Lemondás esetén, ha a megrendelés összege már kifizetésre került, akkor a Szolgáltató visszafordítja a megrendelés összegét 3 munkanapon belül, így az visszatérítésre kerül a vevő bankkártyájára. Erre a visszatérítési módra akkor is lehetőség van, ha nem a teljes megrendelés, csak egy része kerül lemondásra, törlésre.
Ha több árut rendel, és közülük vannak olyan termékek, melyek ideglegesen éppen elfogynak, akkor mérlegelhető, hogy
a) lemond a kifogyott termék megrendeléséről (vagy épp a teljes rendelésről),
b) megvárja a termék beérkezését, ilyenkor mindig tájékoztatjuk annak várható idejéről, és a teljes csomagot csak ekkor szállítjuk ki,
c) nem várja meg a kifogyott termék beérkezését, és a csomagot kiszállíttatja, majd a beérkezéskor a hiányzó terméket pótoljuk külön. Ebben az esetben a plusz postaköltség a Vevőt terheli.
A vevő által leadott és a Szolgáltató által visszaigazolt és teljesített megrendelésről minden esetben számla készül, amely mindig a vevő által a rendelésben leadott számlázási névre és címre szól. A számlát a megrendelt termékekkel együtt, a csomagolásban küldjük el, papíralapon illetve e-számlát is küldünk a vásárláskor megadott e-mail címre).
Tájékoztatunk, hogy webshopunkról csak magánszemélyként tudsz rendelni és számlát is csak magánszemély részére áll módunkban kiállítani.
10.1. A Felhasználó és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében, a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Azaz, ha a weboldalunkon leadott megrendelés esetén, a csomag átvétele után Ön meggondolja magát, és mégsem szeretné a terméket, akkor azt indoklás nélkül visszaküldheti, azaz gyakorolhatja az elállás jogát.
10.2. Az elállási jogot a megrendelés elküldése és a termék átvételének napja közötti időszakban is lehet gyakorolni, így ha ez bekövetkezne, akkor mindenképpen jelezze ezt e-mailben felénk. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután e-mailben van lehetőség visszavonni vagy módosítani a megrendelést.
10.3. Ha az elállás jogot szeretné gyakorolni, és visszaküldi a terméket 14 napon belül, akkor kérjük, ezt előre jelezze az kapcsolat@ebonyshop.hu e-mail címre írt levélben. Amikor visszaérkezik a csomag, és meggyőződünk a termék bontatlan és sértetlen állapotáról, akkor ennek tényéről értesítjük a visszaküldőt e-mailben. Ezután 8 napon belül visszautaljuk a visszaküldött termék(ek) megrendeléskori vételárát. A visszaküldéssel kapcsolatos költségeket a jogszabály értelmében a vevő viseli. Visszaküldeni csak ép, még nem használt terméket lehet elállási jog gyakorlása esetén. A terméket eredeti csomagolásában kell visszaküldeni címünkre. Ha a termék csomagolása már el lett távolítva, a terméket nem áll módunkban visszavenni. Ha a visszaérkezett áru bármilyen módon sérült, használt, akkor a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár megtérítése a vevőt terheli.
Ha a megrendelés kézbesítésekor, átvételekor vagy a csomag felbontásakor kiderül, hogy sérült a csomag, vagy a csomagban valamelyik termék, vagy nem megfelelő (számú) terméket küldtünk, akkor kérjük, jelezze ezt a kézbesítést végző személynek első körben. Ekkor készüljön egy ún. átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyv. Ha pedig csomagpontból vette fel a megrendelését, akkor rögtön fotózza le és jelezze nekünk írásban a problémát! Később, az átvétel és a csomag tartalmának ellenőrzése után felmerülő problémákért, sérülésekért már nem tudjuk vállalni a felelősséget, így kérjük mindig rögtön ellenőrizze le a csomagot!
A termékek visszaküldése kizárólag postai vagy más futár szolgáltatói úton lehetséges. A visszaküldés költsége a Vevőt terheli, kivéve, ha a kiküldött termék nem egyezik meg a megrendelt termékkel. Amennyiben a kézhez vett termék nem egyezik meg a megrendelt, illetve a honlapon feltüntetett termékkel, a visszaküldés költsége visszatérítésre kerül a Vevőnek. Ebben az esetben Eladó garantálja a rendelésnek megfelelő termék kiküldését, és átvállalja a szállítási költséget.
A termék visszaküldéséhez és az ár visszatérítéséhez e-mailben, kapcsolat@ebonyshop.hu címünkön fogadjuk a reklamációt. Visszaküldési címünk: 1023 Budapest, Frankel Leó u. 21-23. (Utcafronti üzlet Anikó ruhajavítója)
Felmerülő panaszok bejelentése a Szolgáltató e-mail címén (kapcsolat@ebonyshop.hu), vagy levelezési címén lehetséges. A Szolgáltató levelezési címe: 1072 Budapest, Klauzál tér 9 fsz 5/a
A bejelentett panaszok ügyintézése a székhely/levelezési címen történik.
Amennyiben az Általános Vásárlási Feltételek valamely pontja jogilag hatástalan vagy hiányos lenne, a szerződés további pontjai érvényben maradnak. A hatástalan vagy hiányos részek helyett az Ptk. ide vonatkozó pontjai érvényesek.
Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Székesfehérvári Törvényszék illetékességét.
Önnek 14 napon belül joga van indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási időszak azon a napon kezdődik, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik személy birtokba veszi az árukat és az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le.
Ha Ön elállási jogát gyakorolni kívánja, az e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről egyértelmű nyilatkozatban (postán vagy e-mailben küldött levél útján) értesítenie kell bennünket.
Az elállási határidő betartása céljából elegendő, ha Ön ezen időtartam lejárta előtt elküldi az elállás jogának gyakorlására vonatkozó értesítést.
Az elállás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, az Öntől beérkezett minden kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb az Ön e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről szóló értesítésének kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítünk, ideértve a szállítási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól az Ön döntése alapján történő eltérésből adódnak.) A visszatérítés során ugyanazt a kifizetési módot alkalmazzuk, mint amelyet Ön az eredeti ügylet során alkalmazott, kivéve, ha Ön más kifizetési módhoz kifejezetten beleegyezését adja; mindenesetre ezen visszatérítés következményeképpen Önt semmilyen díj nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk az árukat, vagy Ön bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés számunkra történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.
Ön akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat.
Az áruk visszaküldésének költségeit mi viseljük.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadó.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.