Átlátható online felületünkön megtalálsz minden információt, ami a rendelésedhez szükséges, és hogy könnyedén kereshess termékeink között!
Rendelésedet az ország bármelyik pontjára házhoz szállítjuk, ha számodra kényelmesebb, kérheted a csomagpontra is a kézbesítést vagy átveheted személyesen.
Barionnal vagy Paypal-al, kényelmesen és biztonságosan tudsz fizetni, virtuális pénztárcádból, amelyet te magad töltesz fel.
Ha problémád van a megrendelt termékkel 14 napon belül visszaküldheted, fordulj bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz.
Nem szükséges, webshopunkból regisztráció nélkül is rendelhetsz, azonban előnyös a regisztráció, mivel így követheted a rendeléseid állapotát, kezelheted kívánságlistádat és információkat kaphatsz az újra készleten lévő termékekről.
Ennek egyik oka az lehet, hogy rossz jelszót vagy más e-mail címet adsz meg, mint amivel regisztráltál. Ha mégsem sikerül bejelentkezned, először próbálj új jelszavat kérni, vagy kérj segítséget tőlünk support@ebonyshop.hu e-mail címen.
A megrendelés leadását követően megerősítő e-mailt kell kapnod. Ha nem kaptad meg ezt az e-mailt, próbáld ellenőrizni az e-mailjeid között a SPAM mappát. Ha ott sem találod meg a megrendelés leadását megerősítő e-mailt, lehetséges, hogy valamilyen hiba történt. Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot a support@ebonyshop.hu e-mail címen.
Amennyiben az általad rendelt terméket, termékeket nem szeretnéd megrendelni, lehetőséged van lemondani a rendelést az Ügyfélszolgálatunkon a következő elérhetőségen: kapcsolat@ebonyshop.hu.
Ugyanez érvényes a megrendelés törlésére is. A rendelésen azonban nem lehet változtatni, ha már kiszállítottuk a csomagot.
Mivel minden termékünk egyedi, kézzel készült, előfordulhat, hogy a termék adatlapon azt az információt találod, hogy az adott termék nincs épp készleten. Kérlek, írj egy üzenetet a termék megjelölésével az kapcsolat@ebonyshop.hu e-mail címre, amennyiben termékünk újra megvásárolható lesz, emailben értesítést kapsz tőlünk.
Webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
Előre fizetési opciók:
Utánvétes, és helyben történő fizetési opciók:
Közvetlen banki átutalás választása esetén a megadott e-mail címedre elküldjük az átutalás elvégzéséhez szükséges információkat, majd az összeg beérkezése után visszaigazolást küldünk a számodra, és a termékeket is ezután küldjük el Neked.
Amennyiben PayPal-t, Bariont vagy bankkártyát választottál fizetési módként, akkor a rendelésed csak az eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezeknél a fizetési módoknál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésződ ablakában jelenik meg.
Ha fizetési módként az utánvétes fizetést választottad, kérjük, vedd figyelembe a következőket: a megrendelt terméket az általad választott futárcég munkatársai szállítják házhoz, a kiszállított termék ellenértékét a futárnak kell kifizetni. A futárnál rendszerint bankkártyával és készpénzzel egyaránt fizethetsz.
Visszaküldés esetén miután a csomag visszakerül a hozzánk, visszatérítjük az összeget az általad megadott bankszámlára.
E-mailben kapod meg, közvetlenül azután, hogy a rendelésed teljes egészében kiszállításra került.
A szállítási díjak a választott szállítási mód és választott kiszállító cég függvényében változik. A pontos szállítási díjakról bővebb információt ITT találhatsz.
Rendszerint a megrendelést követő 2-3 munkanapon belül kézbesítjük a megrendelt terméke(ke)t, azonban ez nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat, ünnepi, vagy akciós időszakban esetenként 2-7 munkanap is lehet.
A futár hétköznap, munkaidőben fog felkeresni, ezért fontos, hogy szállítási címként olyan címet adj meg (akár munkahelyed), ahol ez időben el tud érni, illetve hogy lehetőleg a mobil telefonszámodat add meg, hogy biztosan fel tudjunk hívni probléma esetén!
Miután a csomagot feladtuk, kapsz egy e-mailt a megrendelés számával. Ezután már követheted a csomagod állapotát közvetlenül a választott futárcég oldalán.
Abban az esetben, ha a futár sérült csomagot szállít ki, azt ajánljuk, hogy ne vedd át a csomagot és töltsétek ki a reklamációs űrlapot. A kárról a futárszolgáltató fog informálni minket, ezt követően újra elküldjük neked a csomagot
Ha bármilyen problémád adódna a megrendeléseddel (sérült termék, hiányzó termék, nem a rendelt áru található a csomagban) mihamarabb fordulj hozzánk. A panaszt az kapcsolat@ebonyshop.hu e-mail címre küldd, melyhez csatold a csomag tartalmáról készült képeket. A reklamációkat munkanapokon néhány órán belül feldolgozzuk
Ha a megrendelés leadását követően 5 munkanapon belül nem kaptad meg a csomagod, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal kapcsolat@ebonyshop.hu e-mail címen.
A minták elhelyezkedése különbözhet a képen látottaktól, minden darab egyedi! A számítógéped képernyő beállításai miatt, lehetnek eltérések a képen látható színek és a valós színek között, általában a színek a valóságban sokkal élénkebbek. Ha bizonytalan vagy írj nekünk, vagy gyere el átvevőpontunkra megtekinteni a terméket. (A színeltérések miatti visszavásárlást nem tudjuk teljesíteni.)
Ha valamilyen okból nem megfelelő számodra a termék (pl. nem megfelelő méret), 14 napon belül visszaküldheted azt, amennyiben eredeti állapotban, címkével együtt, hordatlanul küldöd vissza. Kérlek, jelezd nekünk visszaküldési szándékodat a kapcsolat@ebonyshop.hu email címen és a visszaküldésre szánt termékekért küldünk egy futárt.
Amint a visszaküldött termékek megérkeztek a hozzánk, mi ellenőrizzük azokat és ezután automatikusan küldünk neked egy visszaigazoló e-mailt. Mindezek után a számla összegét 14 napon belül, általad a rendeléskor megadott fizetési módon juttatjuk el hozzád. Legkésőbb 14 nap elteltével jóváírjuk számládra a visszaküldött termékek értékét.
Minden további elállási joggal kapcsolatos irányelvet az ÁSZF-ben leírtak tartalmaznak.
Reméljük, sikerült minden kérdésre választ adni, és hamarosan elégedett vevőnkként üdvözölhetünk! Ha további kérdéseid lennének, lépj velünk kapcsolatba velünk ITT!
Reméljük, sikerült minden kérdésre választ adni, és hamarosan elégedett vevőnkként üdvözölhetünk! Ha további kérdéseid lennének, lépj velünk kapcsolatba velünk ITT!