Barion Pixel

Gyakran ismételt kérdések

Összegyűjtöttük a válaszokat az általatok leggyakrabban feltett kérdésekre, hogy ezáltal megkönnyítsük nektek a weboldalunkon a vásárlást.

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Átlátható online felületünkön megtalálsz minden információt, ami a rendelésedhez szükséges, és hogy könnyedén kereshess termékeink között!

Szállítással kapcsolatos kérdések

Rendelésedet az ország bármelyik pontjára házhoz szállítjuk, ha számodra kényelmesebb, kérheted a csomagpontra is a kézbesítést vagy átveheted személyesen.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Barionnal vagy Paypal-al, kényelmesen és biztonságosan tudsz fizetni, virtuális pénztárcádból, amelyet te magad töltesz fel.

Reklamációval, visszaküldéssel kapcsaolatos kérdések

Ha problémád van a megrendelt termékkel 14 napon belül visszaküldheted, fordulj bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz.

Megrendeléssel, regisztrációval kapcsolatos kérdések

Szükséges a regisztráció termékek vásárlása esetében?

Nem szükséges, webshopunkból regisztráció nélkül is rendelhetsz, azonban előnyös a regisztráció, mivel így követheted a rendeléseid állapotát, kezelheted kívánságlistádat és információkat kaphatsz az újra készleten lévő termékekről.

Miért nem tudok bejelentkezni a profilomba?

Ennek egyik oka az lehet, hogy rossz jelszót vagy más e-mail címet adsz meg, mint amivel regisztráltál. Ha mégsem sikerül bejelentkezned, először próbálj új jelszavat kérni, vagy kérj segítséget tőlünk support@ebonyshop.hu e-mail címen.

Mit kell tennem, ha nem kaptam a rendelésemkor megerősítő e-mailt?

A megrendelés leadását követően megerősítő e-mailt kell kapnod. Ha nem kaptad meg ezt az e-mailt, próbáld ellenőrizni az e-mailjeid között a SPAM mappát. Ha ott sem találod meg a megrendelés leadását megerősítő e-mailt, lehetséges, hogy valamilyen hiba történt. Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot a support@ebonyshop.hu e-mail címen.

Hogyan vonható vissza vagy változtatható meg a rendelésem?

Amennyiben az általad rendelt terméket, termékeket nem szeretnéd megrendelni, lehetőséged van lemondani a rendelést az Ügyfélszolgálatunkon a következő elérhetőségen: kapcsolat@ebonyshop.hu.

Ugyanez érvényes a megrendelés törlésére is. A rendelésen azonban nem lehet változtatni, ha már kiszállítottuk a csomagot.

A megrendelni kívánt termék jelenleg nincs készleten, mi a teendő?

Mivel minden termékünk egyedi, kézzel készült, előfordulhat, hogy a termék adatlapon azt az információt találod, hogy az adott termék nincs épp készleten. Kérlek, írj egy üzenetet a termék megjelölésével az kapcsolat@ebonyshop.hu e-mail címre, amennyiben termékünk újra megvásárolható lesz, emailben értesítést kapsz tőlünk.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

Előre fizetési opciók:

  • Banki átutalás: a termékeket kifizetheted online banki átutalással is. A megadott e-mail címedre elküldjük az átutalás elvégzéséhez szükséges információkat.
  • Fizetés PayPal-on keresztül a rendelés leadásakor. Ha a PayPal-lal való fizetést választod, átirányítunk a PayPal fizetési oldalára, hogy ott teljesítsd a fizetést.!
  • Fizetés Barion-on keresztül a rendelés leadásakor.

Utánvétes, és helyben történő fizetési opciók:

  • Természetesen lehetőséged van a megrendelt terméket utánvéttel fizetni, azonban ez a lehetőség (Külön díjat tartalmaz)
  • Átvevőpontunkon történő személyes átvétel esetén készpénzes és bankkártyás fizetés is lehetséges (elfogadjuk a Visa, Visa Electron, Maestro és MasterCard bankkártyákat).

Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?

Közvetlen banki átutalás választása esetén a megadott e-mail címedre elküldjük az átutalás elvégzéséhez szükséges információkat, majd az összeg beérkezése után visszaigazolást küldünk a számodra, és a termékeket is ezután küldjük el Neked.

Amennyiben PayPal-t, Bariont vagy bankkártyát választottál fizetési módként, akkor a rendelésed csak az eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezeknél a fizetési módoknál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésződ ablakában jelenik meg.

Hogyan működik az utánvétes fizetés és a pénzvisszatérítés folyamata?

Ha fizetési módként az utánvétes fizetést választottad, kérjük, vedd figyelembe a következőket: a megrendelt terméket az általad választott futárcég munkatársai szállítják házhoz, a kiszállított termék ellenértékét a futárnak kell kifizetni. A futárnál rendszerint bankkártyával és készpénzzel egyaránt fizethetsz.

Visszaküldés esetén miután a csomag visszakerül a hozzánk, visszatérítjük az összeget az általad megadott bankszámlára.

Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

E-mailben kapod meg, közvetlenül azután, hogy a rendelésed teljes egészében kiszállításra került.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Milyen szállítási/átvételi módok közül választhatok?

  • Személyes átvétel: a webáruházunkban a megrendelt termékeket budapesti átvételi pontunkon, hétköznapon is át tudod venni, előre egyeztetett időpontban. Átvevőhely: 1145 Budapest, Columbus utca 65/A2/4 (Időpontegyeztetés: info@ebonyshop.hu vagy messenger)
  • FoxPost csomag automatába szállítás és házhozszállítás

Mekkora szállítási költségre számíthatok?

A szállítási díjak a választott szállítási mód és választott kiszállító cég függvényében változik. A pontos szállítási díjakról bővebb információt ITT találhatsz.

Mikor kapom meg a csomagomat?

Rendszerint a megrendelést követő 2-3 munkanapon belül kézbesítjük a megrendelt terméke(ke)t, azonban ez nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat, ünnepi, vagy akciós időszakban esetenként 2-7 munkanap is lehet.

A futár hétköznap, munkaidőben fog felkeresni, ezért fontos, hogy szállítási címként olyan címet adj meg (akár munkahelyed), ahol ez időben el tud érni, illetve hogy lehetőleg a mobil telefonszámodat add meg, hogy biztosan fel tudjunk hívni probléma esetén!

Hol követhetem a csomagomat?

Miután a csomagot feladtuk, kapsz egy e-mailt a megrendelés számával. Ezután már követheted a csomagod állapotát közvetlenül a választott futárcég oldalán.

Reklamációval, visszaküldéssel kapcsolatos kérdések

A futár láthatóan sérült csomagot szállított ki. Mi a teendőm?

Abban az esetben, ha a futár sérült csomagot szállít ki, azt ajánljuk, hogy ne vedd át a csomagot és töltsétek ki a reklamációs űrlapot. A kárról a futárszolgáltató fog informálni minket, ezt követően újra elküldjük neked a csomagot

A megrendelésemben sérült termék található/hiányzik valamilyen termék, vagy olyan termék található, melyet nem rendeltem. Mi a teendőm?

Ha bármilyen problémád adódna a megrendeléseddel (sérült termék, hiányzó termék, nem a rendelt áru található a csomagban) mihamarabb fordulj hozzánk. A panaszt az kapcsolat@ebonyshop.hu e-mail címre küldd, melyhez csatold a csomag tartalmáról készült képeket. A reklamációkat munkanapokon néhány órán belül feldolgozzuk

Megrendeltem a termékeket, de nem szállították ki a csomagomat. Mi a teendő ilyenkor?

Ha a megrendelés leadását követően 5 munkanapon belül nem kaptad meg a csomagod, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal kapcsolat@ebonyshop.hu e-mail címen.

A megrendelt termék színe/mintázata eltér a termékfotón látottaktól, mi a teendőm?

A minták elhelyezkedése különbözhet a képen látottaktól, minden darab egyedi! A számítógéped képernyő beállításai miatt, lehetnek eltérések a képen látható színek és a valós színek között, általában a színek a valóságban sokkal élénkebbek. Ha bizonytalan vagy írj nekünk, vagy gyere el átvevőpontunkra megtekinteni a terméket. (A színeltérések miatti visszavásárlást nem tudjuk teljesíteni.)

Szeretném visszaküldeni a megvásárolt terméket. Mi a teendőm?

Ha valamilyen okból nem megfelelő számodra a termék (pl. nem megfelelő méret), 14 napon belül visszaküldheted azt, amennyiben eredeti állapotban, címkével együtt, hordatlanul küldöd vissza. Kérlek, jelezd nekünk visszaküldési szándékodat a kapcsolat@ebonyshop.hu email címen és a visszaküldésre szánt termékekért küldünk egy futárt.

Amint a visszaküldött termékek megérkeztek a hozzánk, mi ellenőrizzük azokat és ezután automatikusan küldünk neked egy visszaigazoló e-mailt. Mindezek után a számla összegét 14 napon belül, általad a rendeléskor megadott fizetési módon juttatjuk el hozzád. Legkésőbb 14 nap elteltével jóváírjuk számládra a visszaküldött termékek értékét.

Minden további elállási joggal kapcsolatos irányelvet az ÁSZF-ben leírtak tartalmaznak.

Reklamáció/visszaküldés esetében lehetséges csak a csomag egy részét cserélni?

Reméljük, sikerült minden kérdésre választ adni, és hamarosan elégedett vevőnkként üdvözölhetünk! Ha további kérdéseid lennének, lépj velünk kapcsolatba velünk ITT!

Reméljük, sikerült minden kérdésre választ adni, és hamarosan elégedett vevőnkként üdvözölhetünk! Ha további kérdéseid lennének, lépj velünk kapcsolatba velünk ITT!